Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 169
Pokaż wszystkie komentarzeaha i jeszcze jedno .... całkiem na dole koło tłumnika jest wężyk od oleju i mi sparzyło wężyk od temperatury, nie wiem jak się to stało ale olej mi uciekał trażnie szybko
Odpowiedzmam pytanko do kolegów... i problemik... zatarł mi sie cylek wszystko tralala i jak założyłem nowy to nie chce mi odpalić... odpali tylko na kopa i za jakimś tam razem i po chwili zgaśnie... nie trzyma obrotów i jak by się zalewa potem... wiecie co może z nim być??? pomożcie
OdpowiedzPrzecież na świeżo założonym cylindrze nigdy nie trzyma obrotów.. Musisz go odpalic pare razy, żeby się ułożyło mniej więcej wszystko. Zalewa, hmm. Nic nie zalewa, musisz po prostu mu trzymać obroty chwilkę i po chwili przejechać się z mała prędkością kawałek, zaraz ludzie mnie będą krytykować, ale ja Ci po odpaleniu świeżo radzę go zalać na 2 sekundy pełną manetką, ponieważ przestanie przerywać ;D Robiłem tak m.in. Z Piaggio w którym założyłem Sporta 70cc I własnie w Simpliku, wszystko ładnie śmiga.
OdpowiedzSimpli mają słabe gaziniki. Ja już trzy razy zmieniałem gażnik w serwisie i nadal mi nie odpala a jak odpali to przy wysokich obrotach mi gaśnie
Odpowiedzmusisz zobaczyć czy nie masz czasem zapchanego ukladu paliwowego ja nie dawno tez mielaem taki problem musialem wszystko przedmuchiwać >Bo wogule nie dochodziło paliwo
Odpowiedz